دعوت از مهندس مهدی موذن ریاست شورای مرکزی و استان تهران سازمان نظام کاردانی ساختمان در همایش

حقی مدیرعامل موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران در گفتگو با خبرنگار رترونا اعلام کرد : فورجینگ یک فناوری است که بایستی توسط کاردان های فنی ساختمان و تکنسین های ساختمانی مورد استفاده قرار گیرد. این حوزه انطباق بیشتری با فعالیت کاردان ها دارد تا فعالیت مهندسین. مهندسین ساختمانی بایستی با انواع روش های اتصال میلگرد مثل کوپلینگ و فورجینگ آشنا باشند و از هر کدام به نحوی که مناسب و مقرون به صرفه و البته با رعایت استانداردها است استفاده کنند اما اینکه فورجینگ و یا هر روش دیگری مثل کوپلینگ چگونه بایستی اجرا شود ، این حوزه ی کاری کاردان ها و تکنسین هاست. کسانی که در عرصه ی صنعت ساختمان خاک خوری می کنند و زحمت می کشند تا یک ساختمان مقاوم بنا شود و بایستی از کاردان های ساختمان دعوت کرد تا در این همایش حضور یابند.

طبق بیان حقی مهندسین صرفا می توانند نظارت کنند و بایستی بدانند که این چگونه روشی است و چگونه الزامات فنی را دارد اما اینکه چگونه استاندارد اجرا شود این مساله ای است که بایستی کاردان ها و تکنسین ها آن را به خوبی فرا گیرند و لازم است تا کاردان های فنی ساختمان مخاطب اصلی همایش فورجینگ باشند.

مدیرعامل موسسه مقاوم سازی در پاسخ به سوال رترونا که چه فعالیتی را برای حضور کاردان های ساختمان در همایش برنامه ریزی نموده اید عنوان کرد : مکاتبه ای با مهندس موذن صورت گرفته و پیشتر نیز جلسه ای با ایشان داشتیم و قول حمایت سازمان نظام کاردانی ساختمان کشور را گرفته ایم. ان شاالله با همکاری این سازمان که به راستی مدتهاست که حمایت های خوبی از مجموعه ما داشتند و می شود بیان داشت که الحق از معدود سازمان های متولی هستند که دغدغه هایی برای مخاطبان خود دارند و واقعا برای اهداف خود تلاش می کنند ، و لذا با همکاری سازمان کاردان های ساختمانی می توانیم همایش پرباری داشته باشیم.

موذن 1 موذن 2

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.