پیام نوروزی مدیرعامل موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران/ نوروزتان فرخنده باد.

نوروز 1395 فرخنده باد.

فرا رسيدن سال 1395خورشيدي و عيدنوروز و سرآغاز راستين سال نو ، بر ايرانيان ميهن دوست شاد باد. بهار را آغاز مي كنيم و نوروز را پاس مي داريم چون با تلاش و کوشش مردماني به دست ما رسيده است که مي خواسته اند ايراني سرافراز بماند.

در آستانه ی ورود به دهمین سال آغاز فعالیت های موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران هستیم و در 20 اردیبهشت ماه 1395 خورشیدی دهمین سال فعالیت های خود را به عنوان یک سازمان مردم نهاد و تشکل حرفه ای در پیشگیری و مدیریت سوانح طبیعی جشن خواهیم گرفت. اکنون که نوروز جشمید دیگری را سپری می کنیم و یک سال به قدمت کهن ترین تمدن قدرتمند جهان افزوده می شود ، خدا را سپاس گذاریم که آنگونه که از دستمان بر می آمد برای آبادانی این سرزمین عزیز تلاش و کوشش نمودیم تا شاهد آنچه در بم و رودبار اتفاق افتاد ، نباشیم و امید آن داریم که این تلاش و کوشش نتیجه بخش باشد و در آینده ای نه چندان دور خواسته هایمان تحقق یابد و ایرانی مقاوم و آباد داشته باشیم.

اصلاح قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور ، معرفی فناوری های نوین ساختمانی و سیستم های مستهلک کننده انرژی زلزله و ترویج آن ها، تلاش در جهت جلوگیری از ساخت و ساز در تهران ، آموزش مدیریت بحران در 1000 مدرسه، ارائه خدمات مشاوره مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای و … از جمله فعالیت های موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران در سال 1394 می باشد که به همت اعضای محترم هیئت علمی ، متخصصین ، داوطلبان و اعضای موسسه صورت گرفت. از طرفی با برگزاری سمینارهای رایگان ماهیانه در حوزه های مقاوم سازی ، بحران اب ، HSE و مدیریت سانحه ما توانستیم شبکه ای از متخصصین و علاقمندان را تشکیل دهیم که امیدواریم با یاری خداوند متعال در سال 95 بتوانیم از این ظرفیت بزرگ مردمی در راستای اهداف بلند مدت موسسه استفاده کنیم.

سازمان مردم نهاد بر بستر جلب مشارکت های مردمی استوار است و اگر داوطلب محوربودن را از فعالیت های سازمان مردم نهاد حذف کنیم معنا و مفهوم سازمان مردم نهاد را تغییر داده ایم و موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران این افتخار را دارد که در بیش از 9 سال فعالیت خود، منابع مالی تامین شده از فعالیت های خود را در راستای فعالیت های عام المنفعه ، آموزش و ترویج و فرهنگ سازی ، کمک به بازسازی مناطق زلزله زده و … هزینه نموده است و امیدواریم در سال جدید با عضویت مهندسین و متخصصین در موسسه بتوانیم گام هایی بلند برای کاهش خطر در پهنه لرزه خیز ایران بزرگ برداریم.

در انتها از دادار یکتا وبی همتا توفیق خدمت به خلق و کسب رضای خالق متعال را برای همه ی ایرانیان راستین و فرهنگ دوست، خواهانم و بار دیگر این جشن بزرگ ، جشنی به قدمت تاریخ ، را به تمامی ایران دوستان و ایرانیان شادباش عرض می نمایم./

مهندس حامد حقی

مدیرعامل موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران

 

photo_2016-01-17_00-27-26 photo_2016-01-17_00-45-11 photo_2016-01-17_01-25-09 photo_2016-01-17_01-28-12

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.