آموزش برای توانمندسازی؛ توانمندی برای اشتغال

موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران با شعار آموزش برای توانمندسازی؛ توانمندی برای اشتغال،‌ فعالیت خود را در سال جدید از سر گرفته است. این موسسه با همکاری آموزشگاه تخصصی آرسیس با مدیریت استاد ارجمندمان اقای دکتر مصطفی زمانیان که ریاست هیئت مدیره موسسه را نیز عهده دار می باشند، فعالیت های آموزشی را با مجوز آموزش کارکنان دولت از سازمان برنامه و بودجه کشور و با حضور اساتید ممتاز و باتجربه برگزار خواهد نمود.

اکنون با گذشت یک ماه از فصل بهار که نیمی از آن با تعطیلات نوروز باستانی سپری شد و نیمی دیگر را گروه آموزشی موسسه با رایزنی و مشورت اساتید و اهل فن برای تدوین دوره های آموزشی سپری کرد؛ تقویم آموزش بهاره سال 97 برای برگزاری 4 دوره ی آموزشی و یک نشست کافه سیویل در اردیبهشت و خرداد 97 آماده گردیده است که خدمت علاقمندان از طریق رسانه های موسسه مقاوم سازی معرفی می شود.

بهار امسال به دلیل تقارن با ماه رمضان و عدم استقبال برخی از مخاطبینمان به دلیل انجام فرایض دینی زمان محدودی را برای فعالیت های موسسه ایجاد نموده است که امیدواریم در فرصت کوتاهی که در دو ماه باقی مانده بهار برایمان وجود دارد بتوانیم آغاز خوبی را برای سال 97 ترسیم کنیم.

برای علاقمندان به مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای نیز این مژده را باید داد که امسال در نظر داریم دوره های تخصصی مقاوم سازی را از دوره های 8 ساعته گرفته تا دوره های 72 ساعته با حضور اساتید مطرح مقاوم سازی برگزار کنیم. همچنین معرفی برترین های HSE و چهره شاخص مقاوم سازی و مهندسی زلزله که در سال پیش انجام نگرفت در دستور کار امسال موسسه قرار دارد که بزودی فراخوان های آن جهت همکاری علاقمندان رسانه ای خواهد شد.

همچنین بایستی به فراخوان عضویت در موسسه اشاره بنمایم که در نوع های مختلف حقیقی ،‌حقوقی ، نخبگان ، هیئت علمی و داوطلبان طرح ریزی شده است و امیدواریم با حضور و همکاری علاقمندان این حوزه بتوانیم انگونه که شایسته ی ایرانی است گام برداریم.

سربلندی ایران و ایرانی آرزوی ماست و تا آنجا که در توان داریم برای اشتغال و کارآفرینی و توانمندسازی جامعه ی مهندسین تلاش خواهیم نمود و البته نیازمند یاری و همراهی نخبگان و اعضای محترم هیئت علمی و داوطلبان گرامی نیز هستیم.
باشد که در راهی که گام گذاشته ایم سربلند باشیم.

مهندس حامد حقی
مدیرعامل موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران

 

تقویم آموزشی بهاره 1397 موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.