عضویت حقیقی و حقوقی در موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران امکان پذیر شد.

عضویت

 

 

     به گزارش روابط عمومی موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران دوره جدید عضوگیری موسسه از زمستان سال 96 آغاز گردیده است. در سال جدید تغییراتی که در حوزه کانون های موسسه (اعضا موسسه) ایجاد شد؛ نوید این امر را  می دهد که خدمت رسانی به اعضا محترم موسسه با کیفیت بهتر و همسو با اهداف این موسسه دنبال گردد.

     در این راستا علاقمندان به عضویت در موسسه و بهره مندی از خدمات موسسه می توانند با تکمیل فرم عضویت از طریق سامانه خدمات الکترونیک موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران و پرداخت حق عضویت سالیانه اقدام نمایند. (لینک های عضویت در انتها خبر درج گردیده است)

به گفته روابط عمومی عضویت در موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران به چهار صورت امکان پذیر خواهد بود که در حال حاضر عضویت حقیقی ( کانون مهندسین) عضویت حقوقی (کانون شرکتها) و عضویت نخبگان دایر است و عضویت داوطلبانه که چهارمین شکل عضویت در موسسه مقاوم سازی هست نیز در سال آتی امکان پذیر خواهد شد.

مسئول روابط عمومی خدماتی که به اعضا موسسه ارائه خواهد شد را به صورت اختصار معرفی کردند که از آن جمله می توان به امکان بهرمندی از منابع مطالعاتی موسسه از قبیل مقالات، کتاب ها، کتابخانه، اشتراک نشریات علمی موسسه، دریافت رزومه و گواهی نامه از موسسه، مشارکت در پروژه های مشاوره ای و علمی، تخفیفات دوره ها و کلاس های آموزشی، کارگاه ها، همایش و کنفرانس ها، ایجاد زمینه معرفی در بولتن موسسه و ارائه رایگان مقالات، اولویت در برنامه ها و بازدیدهای علمی اشاره کرد. هم چنین اعضا حقوقی می توانند از امکان تبلیغات و معرفی فعالیت ها به صورت رایگان، درج اخبار و گزارشات شرکت ها، برگزاری کارگاه تخصصی جهت معرفی توانمندی های شرکت و همچنین استفاده از لوگو و آرم موسسه بهره مند  شوند.

[button color=”blue” size=”medium” link=”http://retrofitting.ir/%d8%b9%d8%b6%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d9%82%db%8c%d9%82%db%8c” icon=”” target=”true”]عضویت حقیقی[/button]   [button color=”blue” size=”medium” link=”http://retrofitting.ir/%d8%b9%d8%b6%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%ad%d9%82%d9%88%d9%82%db%8c” icon=”” target=”true”]عضویت حقوقی[/button]

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.