معرفی دبیرخانه چهره شاخص

دبیرخانه چهره ی شاخص به معرفی اساتید فعال در عرصه ی مقاوم سازی ، زلزله و بتن می پردازد و برای این موضوع چند معیار را درنظر گرفته است:

1- بیشترین فعالیت در سال چه در بخش آموزش و چه در بخش پژوهش از دیدگاه موسسه مقاوم سازی

2- بیشترین فعالیت رسانه ای که البته این به معنای انجام مصاحبه با خبرگذاری ها نمی باشد.

3- تقدیر از اساتید و اعضای هیئت علمی که بیشترین همکاری را با موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران داشته اند.

هر ساله در اسفند ماه در آخرین جلسه ی هیئت مدیره ی موسسه مقاوم سازی بنا به پیشنهاد و ارائه ی گزارش فعالیت های موسسه توسط مدیرعامل یک نفر از اعضای هیئت علمی به عنوان چهره ی شاخص سال موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران انتخاب می گردد تا از ایشان سپاسگزاری لازم صورت پذیرد. در صورتی که چهره ی شاخص از میان اعضای هیئت علمی نباشد این تشکر و قدردانی از سوی روابط عمومی موسسه انجام خواهد گرفت و فرد مورد نظر به عنوان حامی موسسه معرفی خواهد شد.

موسسه مقاوم سازی وبهسازی لرزه ای ایران در نظر دارد در آینده ای نزدیک به برگزاری جشنواره برترین های مقاوم سازی سال کشور بپردازد و بر اساس معیارهای علمی و تخصصی با برگزاری جلسات داوری با حضور کمیته ای علمی از دانشگاه های مختلف به انتخاب برترین های سال مقاوم سازی اقدام نماید.

تاکنون سعی شده است در هر سال یک استاد شاخص انتخاب گردد و از تکرار انتخاب پرهیز شده است تا بتوانیم از کلیه ی اساتیدی که به طرق گوناگون برای ارتقای دانش فنی و مهندسی کشور در حوزه ی مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای فعالیت می نمایند تقدیر نماییم.

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.