فراخوان ثبت نام / همایش HSE در پروژه های عمرانی معدن نفت گاز و نیرو 2 دی ماه 94 – همایش فورجینگ سر به سر میلگرد 25 اذر ماه 94

اخر اذر و ابتدای دی ماه ، ماه شلوغی برای موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای می باشد. دو همایش با فاصله یک هفته و در دو موضوع مختلف. علاوه بر این دو همایش سمینار فناوری نوین ساختمانی 26 اذر و مراسم یادبود زلزله بم 5 دی ماه نیز از برنامه های این دو هفته است.

اولین همایش  با عنوان اولین همایش جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد که در 25 اذر ماه 94 در شورای اسلامی شهر تهران برگزار می شود و مجری همایش دبیرخانه علمی صنعت جوش فورجینگ می باشد و علاقمندان جهت ثبت نام می بایستی به سایت www.rebarforging.ir مراجعه نمایند.

و دومین همایش با عنوان دومین همایش hse در پروژه های عمرانی ، معدن ، نفت ، گاز و نیرو که در 2 دی ماه 94 در هتل المپیک تهران برگزار می شود و مجری همایش دبیرخانه علمی مدیریت و مهندسی hse-mes می باشد و علاقمندان جهت ثبت نام می توانند به سایت www.iran-hse.ir مراجعه نمایند.

اعضای موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران از 50 درصد تخفیف در ثبت نام همایش های فوق برخوردار می باشند.

شرکت کنندگان در سمینارهای رایگان سال 94 موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران از 20 درصد تخفیف در ثبت نام همایش های فوق برخوردار می باشند.

همچنین تخفیفاتی جهت ثبت نام گروهی تا 80 درصد برای برخی از شرکت ها و انجمن ها و مراکز اموزشی و علمی درنظر گرفته شده است که می توانند با تماس به شماره 88347596 از تخفیفات مربوطه و نحوه ی ثبت نام اطلاع یابند.

tarh jadid-21 poster 2 hse12

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.