اطلاعیه همکاری با موسسه

کارآموزی

اطلاعیه همکاری/ حقیقی و حقوقی

به گزارش روابط عمومی؛ نحوه همکاری با موسسه طبق مندرجات این اطلاعیه خواهد بود. از این پس کسانی که تمایل به همکاری دارند می توانند با مطالعه این اطلاعیه و پر کردن فرم درخواست همکاری خود را ارائه نمایند.

موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه عمران، مقاوم سازی و حوزه پیشگیری و مدیریت سوانح و کسب تجارب ارزنده در این زمینه ها این افتخار را دارد که در با فراهم آوری فضایی مناسب در خدمت جامعه علمی ایران باشد. لذا به اطلاع کلیه عزیزان می رساند برای همکاری با این موسسه در زمینه های مختلف اعم از حوزه طراحی و مشاوره در پروژه های عمران و آبادانی، مسکن و مقاوم سازی، مدیریت بحران و HSE، فعالیت های پژوهشی در رشته های عمران، معماری، شهرسازی، مقاوم سازی، سوانح،  HSE و پدافند غیرعامل، برگزاری رویدادها و کارگاه های آموزشی و توانمندسازی می توانند اقدام نمایند.

شرکت ها و ارگان ها می توانند با انتخاب گزینه اسپانسری در وهله اول برای مشارکت در فعالیت های علمی ارزنده و در وهله دوم معرفی و شناسایی خود و استفاده از امکانات این موسسه اقدام نمایند.

 

[button color=”red” size=”big” link=”https://retrofitting.ir/%d9%81%d8%b1%d9%85-%d9%87%d8%a7/%d8%af%d8%b1%d8%ae%d9%88%d8%a7%d8%b3%d8%aa-%d9%87%d9%85%da%a9%d8%a7%d8%b1%db%8c” icon=”” target=”false”]فرم درخواست همکاری[/button]

با تشکر- روابط عمومی موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران

 

? چگونه می توانم در سمینار کافه سیویل فعالیت یا مجموعه خود را معرفی کنم

? چگونه می توانم در سمینارها یا دوره های موسسه تدریس کنم

تماس با موسسه مقاوم سازی و بهسازی لرزه ای ایران

عناوین اصلی

فرم تماس

نام(ضروری)
Please let us know what's on your mind. Have a question for us? Ask away.